"Czarna Kaśka" - zegarek dla zmotoryzowanych - Trends Magazines

„Czarna Kaśka” – zegarek dla zmotoryzowanych

13 lutego w imieniny Katarzyny polski producent, warszawska firma Xicorr zaprezentował kolejny autorski, związany z motoryzacją zegarek – Xicorr 200 Czarna Kaśka.

 Jest to zegarek w pełni mechaniczny z automatycznym naciągiem i kalendarzem. Tarcza zegarka jest czarna, dzięki czemu dobrze kontrastuje z białymi luminescencyjnymi wskazówkami i elementami układu wskazań. Jak przystało na nazwę, koperta zegarka jest także wykonana w kolorze czarnym (w technologii DLC), z odpowiednio do nazwy modelu grawerowanym deklem.


Podobnie jak wszystkie modele Xicorr 200 koronka tego zegarka jest zakręcana. Zegarek sprzedawany jest z dwoma rodzajami pasków – silikonowym i skórzanym (obydwa oczywiście w kolorze czarnym).
Niezwykła, unikatowa grafika odtworzona na deklu zegarka Xicorr 200 Czarna Kaśka powstała przy wsparciu absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, z którymi współpracuje mieszcząca się na warszawskiej Pradze firma Xicorr.


Nietypowe jest także, staworzone tylko dla tego modelu opakowanie zegarka. Producent zrezygnował z klasycznego drewnianego lub stalowego pudełka na rzecz wykonanego z  czarnego materiału, składanego i funkcjonalnego etui.
Zegarek został wyprodukowany w limitowanej liczbie tylko 57 sztuk. Cena detaliczna zegarka to 2.199,00 zł, a można go kupić choćby w salonie „Od czasu do czasu” w Złotych Tarasach w Warszawie.

Fot. Xicorr

Podobne

Rolls-Royce

W Rolls-Royce’ie kryzysu nie widać. Firma zamyka rok z rekordem

Rok 2021 był dla Rolls-Royce'a rekordowy. W 117-letniej historii marki nie odnotowano tak wysokiej sprzedaży. To dobry przykład na to, że kryzys służy najbogatszym. Pomimo kryzysu w branży motoryzacyjnej, spowodowanej brakiem półprzewodników, jak i globalnej inflacji Rolls-Royce ma się dobrze. Rok 2021 zamyka z rekordem sprzedaży w całej swojej historii. W ubiegłym roku znalazło się…

FIRESTONE Headliners of Tomorrow – wybierz kto zagra na festiwalu Open’er

Firestone jest  marką doskonale znana miłośnikom motoryzacji. Mało kto wiąże ją jednak z rynkiem muzycznym. Okazuje się, że to duży błąd. Już w 1928 w USA firma zapoczątkowała program radiowy, a później telewizyjny The Voice of Firestone, który otworzył drogę do muzycznej kariery wielu amerykańskim artystom. Obecnie firma wciąż wspiera młode talenty w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, który…