800 KM z 4,4-litrowego silnika V8 BMW S63 robi wrażenie - Trends Magazines

800 KM z 4,4-litrowego silnika V8 BMW S63 robi wrażenie

Tuning G-POWER_BMW_S63B44

Od ponad 40 lat marka G-POWER wzmacnia – już mocne, fabrycznie – modele BMW. Osiągnięcie maksymalnego wzrostu mocy to jednak nie jedyny priorytet specjalistów z Gachenbach. Równie ważne są trwałość, codzienna użyteczność, a także homologacja TÜV, zapewniająca bezproblemowe i w pełni zgodne z przepisami użytkowanie na drogach. Tę filozofię zastosowano też przy tuningu silnika BMW S63B44 V8.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44

Dzięki podwójnemu turbodoładowaniu, popularny 4,4-litrowy silnik V8 generuje już fabrycznie 635 KM i 750 Nm. Ponadto silnik jest niezwykle wszechstronny: BMW wykorzystuje go m.in. w M8 Coupé, Cabrio i Gran Coupé (F9x), a także w pokrewnych SUV-ach X5 M (F95) i X6 M (F96). Silnik ten zaprezentował również swoje imponujące osiągi w obecnie wycofanym F90 M5, a także w limitowanej edycji specjalnej F90 M5 CS.

Sekrety GP-800

G-POWER pokazuje jednak, że wciąż istnieje potencjał do wykorzystania – dzięki oprogramowaniu GP-800.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44

Zwiększa ono moc S63 do 800 KM i 1000 Nm, zapewniając jeszcze lepsze osiągi i lepszą krzywą momentu obrotowego, szybszą reakcję przepustnicy, zwiększoną wydajność i zoptymalizowane zużycie paliwa. Jednocześnie wszystkie funkcje ochrony silnika OEM i diagnostyki pozostają w pełni nienaruszone.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44_wydech

Zoptymalizowany wydech

Szeroki zakres ulepszeń sprzętowych jest standardowo dostępny jako uzupełnienie oprogramowania. Zoptymalizowane pod kątem przepływu sportowe rury wydechowe ze stali nierdzewnej obniżają temperaturę spalin, jednocześnie poprawiając reakcję turbosprężarki i dźwięk silnika.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44_końcówki wydechu

Opracowany przez CAD tylny tłumik GP-DEEPNOTE, wyposażony w zawory wydechowe i dwie pary rur wydechowych z karbonową osłoną, gwarantuje prawdziwie maksymalne doznania dźwiękowe.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44_koncówki wydechu

 

320 km/h robi wrażenie

Intercoolery GP-Performance z aluminiowymi obudowami zapewniają zwiększoną wydajność chłodzenia i optymalne odprowadzanie ciepła.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44_intercoolery

Przy takim poziomie osiągów podniesienie ogranicznika prędkości maksymalnej jest praktycznie obowiązkowe – do 320 km/h – podczas gdy pakiet BMW M Driver’s Package pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości 305 km/h. Opcjonalnie G-POWER oferuje również karbonowy układ dolotowy.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44

 

Nie tylko silnik

Dla klientów, którzy chcą wizualnie podkreślić ulepszone osiągi swojego modelu M, G-POWER oferuje również szereg dopasowanych rozwiązań stylistycznych. Dla M5 i M8 są to m.in. GP-DYNAMIC Carbon Wing RR oraz karbonowa maska ​​GP-VENTURI RR.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44_X5

Ta ostatnia wykorzystuje technologię Dynamic Venting ze zintegrowanymi dyszami Venturiego, umożliwiającą systematyczną i aktywną wentylację komory silnika. Została poddana kompleksowym testom zgodnie z normami Euro NCAP, aby zapewnić pełną homologację drogową.

Tuning G-POWER_BMW_S63B44

Jeśli chodzi o wnętrze, G-POWER dodatkowo poleca sportową kierownicę wykonaną z włókna węglowego ze zintegrowanym wyświetlaczem LED.

Fot. G-Power

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf 3 1.4 widok od tyłu

Delikatnie, a ciekawie odmieniony VW Golf Mk 3

Obserwując w ostatnich dziesięcioleciach rozwój motoryzacji widać gołym okiem, że inżynierowie i styliści nie próżnują. Tworzą nowe silniki, opracowują technologie, projektują coraz bardziej interesujące sylwetki aut. Jednym słowem, w branży się dzieje. Ale nie tylko najnowsze samochody wzbudzają zainteresowanie miłośników motoryzacji. Amatorów znajdują także starsze modele, które przed laty pojawiając się na rynku robiły niezłe zamieszanie.…

Fabryka BMW w Spartanburgu

VW wstrzymuje produkcję kultowego modelu. To groźny sygnał dla motoryzacji

Niemiecka marka jest zmuszona wstrzymać produkcję kilku swoich modeli ze względu na zbyt małe zainteresowanie. Producent przeliczył się także z zapotrzebowaniem. Co ciekawe, problem nie dotyczy tylko spalinowych VW, ale również aut elektrycznych.  VW zwalnia z produkcją O problemach Volkswagena można było usłyszeć wielokrotnie. Głównie chodziło o zbyt optymistyczne szacunki co do produkcji i potem…