700-konny Ził 130 z silnikiem M Power. Rosyjski potwór! - Trends Magazines

700-konny Ził 130 z silnikiem M Power. Rosyjski potwór!

Ził 130 z silnikiem BMW X5 M

„Rosja to stan umysłu”. Potwierdza to Ził 130 youtubera, który poddał go ekstremalnym modyfikacjom. Toporne nadwozie rosyjskiej wywrotki otrzymało nowe serce- silnik z BMW X5 M.

Wilk w owczej skórze

Ził 130 to wciąż częsty widok w Rosji. Ciężarówka ma zwykle pod maską benzynowy silnik V8 o pojemności 6 litrów i mocy 170 KM. Arachiczna kontrukcja jest pancerna i zapewniała wystarczającą moc. Dzięki temu Ził dał się poznać jako maszyna, która potrafi sobie poradzić w każdych warunkach. Konstantin Zarucki, który prowadzi kanał AcademeG, postanowił  zupełnie zmienić oblicze niebieskiego wołu roboczego i zmienić go w… „wyścigówkę”.

Nikt nie spodziewa się takiej mocy

Pod maską wylądował motor S63 V8 z BMW X5 M. Motor ma 4,4 litra pojemności i standardowo generuje 567 KM oraz 750 Nm. Dzięki zmianie mapy silnika V-ósemka legitymuje się teraz mocą 700 KMPonadto Ził otrzymał się automatyczną skrzynię biegów BMW (wraz z kontrolerem we wnętrzu). Rama pojazdu została wzmocniona, a lepszą przyczepność zapewniają nowe elementy  zawieszenia. Efekt? Ził przyśpiesza do 100 km/h w 5.5 seundy!

Zobaczcie jak 700 KM razi sobie z ważącym ponad 4 tony Ził-em


Zobacz więcej

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Używane BMW E28 M5 (1984-1988). Zalety, wady i typowe usterki (cz. 1/5)

Najszybsza limuzyna świata, czyli BMW M5, ma długą i barwną historię. Na zakup pachnącego nowością auta mogą pozwolić sobie nieliczni. Używane egzemplarze kosztują ułamek początkowej ceny. O czym warto pamiętać? Nasz poradnik zaczynamy od odcinka o używanym BMW E28 M5. Samochód zadebiutował w 1984 roku na salonie w Amsterdamie. Był owocem eksperymentu przeprowadzonego przez BMW…

BMW i8 po tuningu w Japonii. Trudna sztuka umiaru

Futurystyczne i8 należy do najrzadziej tuningowanych modeli BMW. Trudno się dziwić. W oryginalnym aucie łatwiej coś zepsuć niż faktycznie poprawić. Wyzwanie podjęło japońskie 3DDesign. Tuner przygotował pakiet aerodynamicznych dodatków z włókna węglowego. W samochodzie, którego karoseria została w większości wykonana z karbonu użycie innego materiału byłoby świętokradztwem. Najbardziej rzucającym się w oczy dodatkiem jest tylny…