700-konny Ził 130 z silnikiem M Power. Rosyjski potwór! - Trends Magazines

700-konny Ził 130 z silnikiem M Power. Rosyjski potwór!

Ził 130 z silnikiem BMW X5 M

„Rosja to stan umysłu”. Potwierdza to Ził 130 youtubera, który poddał go ekstremalnym modyfikacjom. Toporne nadwozie rosyjskiej wywrotki otrzymało nowe serce- silnik z BMW X5 M.

Wilk w owczej skórze

Ził 130 to wciąż częsty widok w Rosji. Ciężarówka ma zwykle pod maską benzynowy silnik V8 o pojemności 6 litrów i mocy 170 KM. Arachiczna kontrukcja jest pancerna i zapewniała wystarczającą moc. Dzięki temu Ził dał się poznać jako maszyna, która potrafi sobie poradzić w każdych warunkach. Konstantin Zarucki, który prowadzi kanał AcademeG, postanowił  zupełnie zmienić oblicze niebieskiego wołu roboczego i zmienić go w… „wyścigówkę”.

Nikt nie spodziewa się takiej mocy

Pod maską wylądował motor S63 V8 z BMW X5 M. Motor ma 4,4 litra pojemności i standardowo generuje 567 KM oraz 750 Nm. Dzięki zmianie mapy silnika V-ósemka legitymuje się teraz mocą 700 KMPonadto Ził otrzymał się automatyczną skrzynię biegów BMW (wraz z kontrolerem we wnętrzu). Rama pojazdu została wzmocniona, a lepszą przyczepność zapewniają nowe elementy  zawieszenia. Efekt? Ził przyśpiesza do 100 km/h w 5.5 seundy!

Zobaczcie jak 700 KM razi sobie z ważącym ponad 4 tony Ził-em


Zobacz więcej

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Fotoreportaż z Carslovers, zobacz zdjęcia!

8 sierpnia w Ciechanowie odbył się organizowany przez Carslovers zlot fanów tuningu. Na olbrzymim, specjalnie przygotowanym placu zjawiły się setki nietuzinkowych aut. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć!Relacja ukaże się w najnowszym wrześniowym wydaniu BMW i VW Trends. Zobaczcie zdjęcia z wydarzenia: 

Dwa VW Amarok w terenie

Używany VW Amarok: solidna terenówka wyposażona jak auto osobowe

Jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnego auta terenowego z kabiną wykończoną i wyposażoną w stylu osobowych Volkswagenów oraz zaskakująco dobrymi właściwościami jezdnymi. Szkoda tylko, że nawet używane Amaroki są drogie. Volkswagen przez lata nie był obecny w segmencie terenowych pikapów. Pierwszą próbą zaistnienia w nim był model Taro (1989–1997), czyli produkowana w Hanowerze i Emden licencyjna wersja Toyoty Hilux. Znacznie poważniejszą próbę dołączenia…