3.0 RSR Cup - nowa formuła rywalizacji - Trends Magazines

3.0 RSR Cup – nowa formuła rywalizacji

Z każdym kolejnym rokiem motosport dla kierowców, rozpoczynających swoją karierę rajdową za kierownicą, się rozwija. Powstaje coraz więcej SuperOES-ów, różnego rodzaju rallysprintów czy Track Day’ów. Powstają też nowe obiekty szkoleniowe. Ogółem – jest w czym wybierać.

Jednak, kiedy przyjrzymy się dostępnym klasom, za każdym razem spotykamy się z tymi samymi, dzielącymi się na te pojemnościowe i markowe. Do tego roku brakowało nam osobnej klasyfikacji dla samochodów napędzanych tylko i wyłącznie na jedną oś. I tak właśnie powstała liga – 3.0 RSR Cup.

Na przeciw oczekiwaniom i potrzebom zawodników, chcących rywalizować ze sobą na jeszcze prostszych zasadach niż dotychczas, wyszli bardziej doświadczeni kierowcy, tworząc ligę sportową dla wszystkich, którzy biorą udział w takich zawodach jak Power Stage Bednary czy SuperOES Tor „Poznań”.

Jakie są wymagania tej ligi? Trzeba posiadać swój własny samochód, napęd na jedną oś (RWD lub FWD), pojemność silnika do 3000cm3 i… opony jednego modelu – FEDERAL 595 RS-R. Pozostałe wymagania? Wniesienie opłaty wpisowego o wartości 50 zł na cały sezon.

Do udziału w tej klasyfikacji zaprasza jeden z kierowców, o którego wysokich umiejętnościach prowadzenia BMW E30 318is nie jeden raz już pisaliśmy na naszym Fan Page’u. A jego projekt prezentowaliśmy na łamach naszego czasopisma – BMW Trends. Oto kilka słów od Karola Wizy: Zapraszam do wizyty na stronie pucharu, do zadawania pytań i dyskusji. Dodam, że w gronie inicjatorów tego pucharu są nie tylko najszybsi i najbardziej doświadczeni zawodnicy, jakich znam, ale też ci, którzy ponad wynik przekładają dobrą zabawę. Dla tych drugich równa i tania opona będzie dobrą okazją do bardziej miarodajnego porównania możliwości swoich i sprzętu.” 

Regulamin i wszystkie informacje, dotyczące ligi 3.0 RSR Cup, znajdziesz TUTAJ.

Czekamy z niecierpliwością na pierwsze rundy, jesteśmy ciekawi jak ta rywalizacja faktycznie będzie przebiegać. Trzymamy kciuki za rozwój ligi – inicjatywa godna poparcia!

Podobne

Test 116d: niepełnowartościowe BMW?

Trzy cylindry, półtora litra pojemności i kompaktowe nadwozie. Sprawdzaliśmy, czy 116d spełnia pokładane w nim nadzieje, czy bliżej mu do niepełnowartościowego BMW… W ubiegłym roku seria 1 przeszła face lifting. Kompletnie przemodelowany pas przedni oraz nowe światła tylne zmieniły kompaktowy model z Bawarii na lepsze. Samochód zaczął wyglądać szlachetniej, dojrzalej i bardziej dynamicznie. Zaryzykujemy stwierdzenie,…

Certyfikat autentyczności ALPINA – CIEKAWOSTKI

Jeżeli jeździsz samochodem BMW Alpina możesz uzyskać certyfikat autentyczności klasycznego samochodu BMW ALPINA. Pomoże on udokumentować oryginalną specyfikację i wyposażenie samochodu BMW ALPINA w momencie produkcji. Certyfikat autentyczności jest dostępny dla większości pojazdów wyprodukowanych w 1978 roku i później. Za 85 EUR zespół z Bovensiepen przygotuje dla właściciela kopię  oryginalnej faktury za pojazd o raz Kartę danych technicznych.…