1000-konny rekin - TUNING - Trends Magazines

1000-konny rekin – TUNING

Skandynawia to kraina motoryzacyjnych projektów, które wzbudzają zachwyt na całym świecie. Jednym z nich jest to BMW serii 3 typoszeregu E21. Z daleka wygląda normalnie, wręcz skromnie. Bazą do jego budowy było 316 z 1982. Po prostu fajnie utrzymany rekin- „zawsze spoko”. Dopiero z bliska zauważymy, że to auto jest totalnie szalone, jak Wiking w trakcie polowania. Pod maską znajdziemy silnik z BMW M3 E46 z… turbodoładowaniem. To S54 generuje okrągłe 1000 KM. Teraz rozumiecie? Reszta samochodu jest „dopasowana” do tej piekielnie mocnej jednostki napędowej. A przy tym całość jest poskładana w taki sposób, aby poruszać się po drogach publicznych. Zajrzyjcie do Speedhunters, żeby zobaczyć „full-feature” na jej temat.

BMW 3 E21 GATEBIL 1000 HP

Link do pełnej prezentacji Speedhunters: BMW E21 1000 HP 

 

Podobne

Zaczęło się! Golf 8 ABT- TUNING

Nowy Golf jest już w salonach. Jednym z pierwszych tunerów, który deklaruje program modyfikacji dla Golfa i publikuje pierwsze zdjęcia jest niemieckie ABT. Na pierwszy ogień idzie zawieszenie. ABT Sportsline proponuje zestaw sprężyn obniżających. Tuner obiecuje lepsze prowadzenie i przybliżenie do podłoża o 25-30 mm w zależności od wersji. ABT zapewnia, że sprężyny pasują również…

BMW N47

Silnik N47 – najgorszy turbodiesel BMW? Usterki, mankamenty i wady motoru N47

Niezła kultura pracy, niskie zużycie paliwa, dobre osiągi i rozsądne ceny na rynku wtórnym. BMW z dwulitrowymi turbodieslami N47 kuszą. Warto wiedzieć, że szybko postępujące zużycie łańcucha rozrządu może zmusić nowego nabywcę auta do wydania kilku tysięcy złotych na naprawy. Problemy mogą pojawić się w silnikach BMW: N47, N47S, N47T oraz N47DK0, które montowano w…