0-100 km/h w 2,6s. Poznajcie MANHART'a MH8 800 - Trends Magazines

0-100 km/h w 2,6s. Poznajcie MANHART’a MH8 800

Tuning BMW Manhart-MH8-800 tyl

MANHART Performance to firma z Wuppertal, która od lat specjalizuje się w modyfikacjach BMW. Tym razem do warsztatu tunera trafiło BMW M8 Competition. Efekt? Przyśpieszenie 0-100 km/h w 2,6 s. 

Silnik

Motor MH8 800 generuje 823 KM i 1050 Nm. Dzięki tak olbrzyniej mocy Coupé potrzebuje tylko 2,6 sekundy na sprint ze startu na stojąco do 100 km/h. To kolosalna różnica względem seryjnego M8, które potrzebuje 3,2 sekundy. Przyspieszenie od 100 do 200 km/h zajmuje zaledwie 5,7 sekundy. Zestaw turbo MANHART jest wyposażony w intercooler MANHART i nową wersję oprogramowania sterownika silnika. To one są odpowiedzialne za znaczny wzrost mocy 4,4-litrowego biturbo V8 (S63).

Tuning

Kolejną nową cechą jest tylny tłumik ze stali nierdzewnej ze zdalnym zaworem, który kończy się czterema rurami wydechowymi o średnicy 100 mm, opcjonalnie z powłoką z włókna węglowego lub ceramiczną. Dostępne są opcje sterowania zaworem modułu sterującego emulatora MANHART (ECM) i odmierzacza MANHART ECM w celu dopasowania do układu wydechowego.

Lepsze prowadzenie

Aby móc bez problemu wytrzymać zwiększoną moc silnika, skrzynia biegów została również ulepszona. Sprężyny śrubowe o regulowanej wysokości od KW są odpowiedzialne za obniżenie MH8 800. Są one regulowane na wysokość do około 30 milimetrów. Ponadto Coupé ma również specjalną konfigurację zawieszenia MANHART i standardowy układ hamulcowy z ceramiki.

Black is back

MH8 800 jest wyposażony w dodatki wizualne z włókna węglowego. Najbardziej widoczne są jednak złote pasy i wiele złotych akcentów. Auto otrzymało nowe logo i oznaczenie modelu. Ta sama kombinacja kolorów jest również widoczna na felgach aluminiowych MANHART Concave One w rozmiarach 9 × 21 i 10,5 × 21 cali z oponami w 265/30 ZR21 i 305/25 ZR21. 


Zobacz więcej

MANHART MH8 800 imponuje swoją wydajnością w tym filmie AutoTopNL, który można obejrzeć poniżej:

Podobne

Zdjęcie stuningowanego BMW E34 w kolorze granatowym

BMW E34. Piątka w sam raz dla studenta

Karol, który ma 22 lata i należy do płockiego Stowarzyszenia Miłośników BMW, jeździł dwoma E30: 316i oraz 320i, lecz od dzieciństwa marzył o E34. Ceny „piątki” z lat 1987 ‒ 1996 wynoszą obecnie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. W sam raz dla studenta? Kupno używanego BMW E34? Tak, jeżeli powiedzie się niełatwa misja znalezienia…