Wybieramy najbardziej odjechany projekt E36 w stylu "szalone lata 2000". Mamy 12 projektów - zagłosuj - Trends Magazines
4 °C Warsaw, PL
9 marca 2021

Wybieramy najbardziej odjechany projekt E36 w stylu “szalone lata 2000”. Mamy 12 projektów – zagłosuj

Zobaczcie 12 zdjęć, na których prezentujemy projekty BMW E36 z innego świata! Który podoba Wam się najbardziej? Zobaczcie pretendentów z niemieckiego magazynu BMW Tuning – głosowanie jest na samym dole 🙂

Zaprenumeruj już dziś. BMW Trends

  1. E36 sedan KAMELEON

  2. E36 z przodem od E63

    E36 pickup 3 osie

  3. E36 racing

    e36 pickup 3 osie

  4. E36 biało-niebieskie coupé

  5. E36 czarne coupé E46 bad-look

    E36 pickup 3 osie

  6. E36 błękitny kameleon

  7. E36 Lambo kabriolet

  8. E36 sedan bez komentarza

  9. E36 htardtop “szeroko”

    E36 pickup 3 osie

  10. E36 sedan “z mlecznym nadzieniem”

    E36 pickup 3 osie

  11. E36 “bardzo wkurzony Touring”

  12. E36 kabriolet “pług na wstecznym”

 

Jak wam się podoba ta galeria? Moim zdaniem to istne szaleństwo. Przyznam się Wam, że mam bardzo ciepłe myśli wobec tych aut. Ciekawe, czy ten styl jeszcze kiedyś wróci do łask… a teraz głosujmy:

Które E36 spodobało Ci się najbardziej?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

źródło: prywatne archiwa BMW Tuning

Podobne

Dannenhauer & Stauss Cabriolet

Na bazie Garbusa prawie jak Porsche 356

Dannenhauer & Stauss Cabriolet może sprawiać wrażenie repliki kultowego Porsche 356, ale nim nie jest. W latach 20., a nawet 30. XX wieku wiele samochodów miało nadwozia tworzone na życzenie klienta. Było to możliwe, gdy auta budowano na ramie, a produkcja w dużej części odbywała się ręcznie. Aby zwiększyć efektywność fabryk oraz ograniczyć ceny samochodów, cykl montażowy starano się jednak upraszczać i automatyzować. W efekcie…

Tuning BMW: 600 KM w M4

Pojedynek na konie mechaniczne i niutonometry trwa w najlepsze. W wyścigu o palmę pierwszeństwa coraz lepiej poczyna sobie M4. Jedną z najostrzejszych propozycji przygotował G-Power. Doświadczony tuner z Aresing wycisnął z trzylitrowego motoru okrągłe 600 KM i 740 Nm. To aż 200 KM i 246,7 Nm z litra pojemności! Czy ktokolwiek będzie jeszcze twierdził, że…