Nowe Porsche, któremu nie straszna zima - 911 Carrera 4 - Trends Magazines

Nowe Porsche, któremu nie straszna zima – 911 Carrera 4

Po wprowadzeniu na rynek standardowego modelu 911 Carrera oraz 911 Carrera Cabriolet firma Porsche rozszerza ofertę o wersje z napędem na cztery koła: 911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet.

911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet są napędzane 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 3,0 l z dwiema turbosprężarkami. Wytwarza on moc 283 kW (385 KM) przy prędkości obrotowej 6500 obr./min (o 15 KM więcej niż wcześniejsze modele 911 Carrera 4) oraz moment obrotowy 440 Nm w przedziale prędkości obrotowej od 1950 do 5000 obr./min. Porsche 911 Carrera 4 z rocznika 2020 jest wyposażone w standardową 8-biegową skrzynię biegów PDK (Porsche Doppelkupplung) i przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,2 s. Jeśli na wyposażeniu znajduje się opcjonalny pakiet Sport Chrono Package, czas ten spada do 4,0 s. Analogicznie Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu zaledwie 4,4 s, a z opcjonalnym pakietem Sport Chrono – w 4,2 s. Maksymalna prędkość to 291 km/h, a modelu Cabriolet – 289 km/h.

Nowe modele 911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet są wyposażone w układ aktywnego sterowania zawieszeniem PASM (Porsche Active Suspension Management), które umożliwia wybór jednego z dwóch trybów: „Normal” i „Sport”, co ma na celu poprawę wrażeń podczas jazdy i warunków prowadzenia. Opcjonalnie można zamówić w pełni regulowany, sterowany elektronicznie tylny mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym z systemem Porsche Torque Vectoring (PTV), standardowo umieszczany w modelach 911 Carrera S i 4S. Perforowane tarcze hamulcowe w modelach 911 Carrera 4 z rocznika 2020 mierzą 13,0 cala z przodu i z tyłu oraz są zaopatrzone w czarne zaciski czterotłokowe. Można zamówić ceramiczno-kompozytowe hamulce PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Podobnie jak w innych wariantach modelu 911 z rocznika 2020, standardowo dostępna jest funkcja Wet Mode (tryb jazdy po mokrym). Funkcja ta automatycznie wykrywa wodę na drodze, odpowiednio dostosowuje układy kontroli stabilności jazdy i zabezpieczenia przed blokowaniem kół podczas hamowania oraz ostrzega kierowcę.

Cechą, która wizualnie odróżnia standardowy model 911 Carrera 4 od wersji 911 Carrera 4S, są otwory wydechowe w tylnej części nadwozia. Warianty silnika odróżnia się na podstawie rur wydechowych: standardowy model 911 Carrera 4 jest wyposażony w jedną prostokątną pojedynczą rurę wydechową z każdej strony, natomiast modele 4S mają po dwie okrągłe rury wydechowe po każdej stronie. Do wszystkich modeli można zamówić opcjonalny układ wydechowy Sport Exhaust, wyróżniający się dwiema większymi, owalnymi rurami wydechowymi.
Zamów prenumeratę

Samochody 911 Carrera 4 oraz 911 Carrera 4 Cabriolet z rocznika 2020 można zamawiać już teraz. Oczekuje się, że pojawią się one w Porsche Centrach pod koniec października 2019 r. Cena modelu 911 Carrera 4 Coupe zaczyna się od 558 tys. zł, a modelu 911 Carrera 4 Cabriolet – od 627 tys. zł.

Podobne

Prywatna tablica rejestracyjna I CEO

Rejestracja „BMW” za 25 tys. zł

Z pewnością wszyscy wiecie czym są tablice rejestracyjne na zamówienie. Dziś możecie kupić kilka ciekawych "blach" na aukcji w Anglii.  Aukcja i zasady w UK Angielskie tablice rejestracyjne są przyznawane rejestrowanemu autu dożywotnio. Inaczej jest z tablicami prywatnymi. Dostępne wzory są sprzedawane jako same prawa do użycia wzoru. Następnie właściciel decyduje jaki samochód je otrzyma.…

Elektryczny Golf 2 GTI

eDub jest brytyjską firmą specjalizującą się w przebudowie klasyków na auta elektryczne. W ofercie firmy znaleźć można zarówno uniwersalne moduły do przeróbek, jak i gotowe, dedykowane zestawy przeznaczone do konkretnych modeli. Najbardziej znanym w ofercie firmy, jest zestaw do przebudowy Volkswagena T1 i T2 Camper Vana. Taka przebudowa ma zresztą spory sens – zamiast niezbyt…