Idealne Lamborghini - Huracán EVO Spider RWD - Trends Magazines

Idealne Lamborghini – Huracán EVO Spider RWD

Lamborghini zaprezentowało najnowszą odmianę kultowego modelu Huracán.

Nowy Huracán EVO Spider RWD, bo o nim mowa, charakteryzuje napędem na tylne koła oraz miękkim składanym dachem. 

Atak na zmysły

Takie połączenie pozwala poczuć się blisko otaczających żywiołów. Wspaniałe doznania akustyczne dostarcza, niczym nie zatrzymywany, ryk silnika 5.2 V10. Z kolei odpowiednią dawkę adrenaliny zapewni bardziej narowista charakterystyka auta. To zasługa braku napędu na przednią oś. W końcu 610 KM i 560 Nm momentu obrotowego na tylnych kołach potrafi przyprawić kierowcę o szybsze bicie serca.

Lamborghini to osiągi

EVO Spyder legitymuje się przyspieszeniem od 0-100 km / h w 3,5 s i prędkością maksymalną 324 km/h. Prawdziwa radość prowadzenia tego bolidu to możliwość otwarcia dachu i  delektowanie się precyzyjnym układem kierowniczym, który nie będąc obciążony napędem, daje ogromną przyjemność z jazdy i precyzję prowadzenia.

To nie kabriolet, to Spyder

Lekki miękki dach w prawdziwej formie Spyder zapewnia nie tylko wspaniały wygląd. Tutaj liczy się wydajność aerodynamiczna z dachem otwartym oraz zamkniętym- Spyder to osiągi. Ulepszenia konstrukcji optymalizują redukcję oporu powietrza i powiększają dostępną siłę docisku. Co ciekawe Dach może być obsługiwany z prędkością do 50 km/h.

Podobne

VW Garbus po tuningu widok z przodu

Garbus, obok którego nie przejdziesz obojętnie

Kolor tego Garbusa nieraz był okazją do rozmowy. Na pytanie, dlaczego lakier jest taki matowy, Bartek odpowiada, że próbuje go od kilku dni wypolerować z marnym skutkiem. Często w odpowiedzi dostaje radę, że dobra do tego jest pasta Tempo! Pomysł na Garbiego Zdarzają się osoby, dla których niebłyszczący lakier jest nie do przyjęcia. Na szczęście…

Koniec bramek na autostradach A4 i A2

Już niedługo, bo 1 grudnia będziemy mogli pożegnać się ze szlabanami na punktach poboru opłat na autostradach A4 i A2. To niestety nie oznacza, że będą darmowe, ale zmieni się sposób opłat.  Teraz za przejazd trzeba będzie zapłacić poprzez nową aplikację, urządzenie e-TOLL lub wybierając autostradowy e-bilet. Niech nie łudzi się ten, kto zechce przejechać…