Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu - BMW Trends
4 °C Warsaw, PL
7 marca 2021

Szybka akcja, czyli BMW serii 5 G30 po tuningu

Pierwsze egzemplarze nowego BMW serii 5 G30 dopiero pojawiają się na rynku. Niemieckie JMS Fahrzeugteile GmbH nie zwlekało i zaproponowało jeden z pierwszych pomysłów na modyfikację nowej piątki.

Póki co zmiany są dosyć zachowawcze. JMS wyposażyło BMW serii 5 G30 w 20-calowe felgi Inferno firmy Barracuda. Obręcze z ramionami w charakterystycznym dla oryginalnych felg BMW kształcie litery Y pasują do sportowego wizerunku limuzyny. Alternatywą są matowo-szare, felgi Virus, również z oferty Barracudy. JMS proponuje obleczenie obu zestawów oponami w rozmiarze 245/35 R20 (przód) oraz 275/30 R20 (tył).

Aby samochód prezentował się jeszcze dynamicznej i sprawniej pokonywał zakręty, JMS sugeruje montaż gwintowanego zawieszenia, które obecnie w fazie testowania prototypowych zestawów. Kiedy trafi na sklepowe półki, ma kosztować około 2100 euro.

Na 1500 euro został natomiast wyceniony układ wydechowy firmy Eisenmann. Ma większą przepustowość od seryjnego, więc jego montaż może przełożyć się na lekki wzrost mocy bez strojenia sterownika jednostki napędowej.

Podobne

Wyniki konkursu BMW Trends

Dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz osobom głosującym i komentującym za udział w konkursie. Sporo z nadesłanych zdjęć było fantastycznych, ale decyzja o tym, kto faktycznie przejdzie do III etapu należała do Was samych. My mogliśmy jedynie obserwować. Wnioski z pewnością zostaną wyciągnięte i wprowadzone do regulaminu kolejnych konkursów. Wybór najciekawszych BMW w TOP 10 nie był…

BMW 525 TDS. Awaryjne czy niesłusznie owiane złą sławą?

Znane jest powiedzenie: „nieważne, co mówią, ważne, żeby mówili”. Na pewno na takiej zasadzie swoją sławę zbudował silnik 2.5 TDS. Montowany był w BMW serii 3 (E36), 5 (E34, E39) oraz 7 (E38) oraz w Oplu Omega. Dużo się mówi na temat tego motoru, ale czy to wszystko jest prawda? Nasz Czytelnik postara się obalić…