Do BMW: nowoczesne i klasyczne felgi BBS CC-R - Trends Magazines

Do BMW: nowoczesne i klasyczne felgi BBS CC-R

Znana wszystkim firma BBS pokazała podczas targów akcesoriów i tuningu SEMA w Las Vegas model CC-R, nową interpretację klasycznego koła szprychowego.

Felga ma charakterystyczny trójwymiarowy wygląd, którego głębię wizualną tworzy pięć grafitowych szprych przechodzących przez pięć innych w kształcie litery „Y”. Unikalny styl CC-R i ich wysoka wytrzymałość wynikają z tego, że szprychy są frezowane CNC od tyłu. Podobnie jak w przypadku wszystkich kół BBS formowanych strumieniowo, CC-R posiada wymienne ochraniacze felgi ze stali nierdzewnej, które pochłaniają niewielkie uszkodzenia krawężnika.

19 i 20-calowe CC-R trafią do sprzedaży wiosną 2018 roku w pięciu różnych szerokościach dostępnych m.in. dla BMW M2, M3, M4 i M5, o wymiarach 9,0 x 20, ET 25 (z przodu) i 10,5 x 20 cali, ET 35 (z tyłu).

W planach są też koła w rozmiarze 21 i 22 cali, pasujące m.in. do BMW X5 i X6.

[totalpoll id=”4323″]

 

Podobne

Jest analiza wypadku na A1. BMW jechało ponad 300 km/h!

Firma CrashLab podjęła się próby odtworzenia tragicznego wypadku na autostradzie A1. BMW 850i mogło jechać aż 314 km/h!  W polskim Internecie ostatnio nie cichnie temat tragicznego wypadku na autostradzie A1. Mocno stuningowane BMW 850i wjechało w Kię, w której zginęła 3-osobowa rodzina. Sprawca wypadku uciekł z kraju, jednak został zatrzymany w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Teraz…

BMW M1 Procar

Wyścigowe 470-konne BMW M1 Procar

Przepisy rządzące światem sportu motorowego są restrykcyjne. Na tyle, że BMW uznało, iż nie warto zaprzątać sobie nimi głowy i zorganizowało własny puchar z 470-konnymi M1 Procar w roli głównej. Odważny pomysł Producenci samochodów jak mantrę powtarzają zdanie o transferze technologii z motosportu do seryjnie produkowanych aut. Byłoby w tym niewiele prawdy, gdyby nie FIA i inne organizacje dopuszczające do startu modele,…