Stylowy Volkswagen Beetle. 19-calowe felgi i "gleba" - Trends Magazines

Stylowy Volkswagen Beetle. 19-calowe felgi i „gleba”

Współczesna interpretacja kultowego Garbusa cieszy oko. Wcale nie oznacza to, że fabryki poprawić nie sposób.

JMS Fahrzeugteile GmbH przedstawiło Beetle Cabriolet z efektownym felgami Cor.Speed Vegas (8,5Jx19), wycenionymi na 373 euro każda. Kto chciałby poeksperymentować z innymi rozmiarami felg, może zdecydować się także na obręcze Cor.speed Vegas 8,0Jx18, 9,0Jx18, 9,5Jx19, 8,5Jx20 oraz 10,0Jx20.

Obręcze z pięcioma podwójnymi ramionami i imitacjami śrub spajającą zewnętrzną i wewnętrzną część felgi dodały Volkswagenowi stylu – jedynej w swoim rodzaju mieszaniny tradycji z nowoczesnością. Żaden z projektantów pierwszego Garbusa z pewnością nie śnił o kołach w rozmiarze 235/35 R19. Co istotne, nawet tak ekstremalny rozmiar został certyfikowany przez TÜV. Innymi słowy – może być w pełni legalnie używany na drogach publicznych.

W prezentowanym Beetle’u koła szczelnie wypełniły przestrzenie w błotnikach za sprawą gwintowanego zawieszenia KW Variant 3 (1799 euro), które pozwoliło na zredukowane prześwitu odpowiednio o 45 mm (przód) i 40 mm (tył).

Podobne

Klasyka kontra nowoczesność, czyli Golf Mk2 GTI vs Up! GTI – VIDEO

Czy widzieliście już pojedynek klasyki z nowoczesnością? Tym razem w szranki staje Golf 2 GTI i Up! GTI. Oba auta mają ok. 115 KM, ale dzieli je ponad dwie dekady rozwoju technologii i 40 Nm momentu obrotowego na korzyść nowego autka. Czy dziadzia Golf pokona w walce nowiutkiego Up!? W filmie zobaczycie klasyczny wyścig na…

Zapomniany mistrz świata. Golf II GTI

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdają karty na odcinkach specjalnych. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych broniły wyczynowe Garbusy. Specyficzne…