Odjazdowe ciuchy BMW Motorsport Heritage. Dla miłośników klasyki - Trends Magazines

Odjazdowe ciuchy BMW Motorsport Heritage. Dla miłośników klasyki

Motorsport Heritage

Bawarski koncern przygotował nie lada niespodziankę dla koneserów szeroko rozumianego stylu retro. W kolekcji Motorsport Heritage pojawiła się skórzana kurtka utrzymana w duchu lat 70. Sportowe wzornictwo i barwy BMW Motorsport czynią z niej doskonały dodatek dla sportowego auta sprzed lat. BMW doskonale zdaje sobie z tego sprawę i nieprzypadkowo zaaranżowało sesję zdjęciową w klimacie wyścigowego garażu sprzed lat.

Lata 70. były złotą erą BMW Motorsport. Inspirowana nimi kolekcja BMW Motorsport Heritage daje możliwość chociaż częściowego powrotu do minionych lat. Stylowe przedmioty nigdy nie były tanie. Kurtka Motorsport Heritage została wyceniona na okrągłe 2779 zł. Dopasowane do niej okulary kosztują 589 zł.

Dostępne są także inne dodatki BMW Motorsport Heritage – w tym sportowa torba (565 zł), T-shirt (279 zł), czapka z daszkiem (195 zł), breloczek do kluczyka (189 zł). Wisienką na torcie są blaszane tabliczki z wyczynowym BMW 3.0 CSL (195 zł) – idealne do garażu miłośnika BMW, czy puzzle z motywem przedniej części 3.0 CSL (99 zł).

Czasu na zgromadzenie środków jest sporo, bo wprowadzony właśnie katalog „Life is a statement” i znajdująca się w nim kolekcja „BMW Motorsport Heritage” będą dostępne do 2019 r.

Motorsport Heritage

Motorsport Heritage

Podobne

BMW E39 uderza w ścianę przy 150 km/h

Na szczęście to tylko próba zderzeniowa, a nie prawdziwy wypadek. To, co pozostało z BMW E39 daje sporo do myślenia. Kierowcy bardzo często łamią przepisy i jeżdżą za szybko. Przy obecnym taryfikatorze to dziś nietania "zabawa", ale nawet przy szalonych kwotach mandatów, maniaków prędkości nie brakuje. Oczywiście z jednej strony mamy bezmyślnie ustawione ograniczenia prędkości,…

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…