BluEarth Winter V905 - zimówka od Yokohamy - Trends Magazines

BluEarth Winter V905 – zimówka od Yokohamy

Zbliża się czas zmiany ogumienia na zimowe. Jak co roku producenci opon proponują coś nowego. Japońska marka YOKOHAMA przedstawiła przeznaczoną do średnich i dużych aut osobowych (także SUV-ów) nową oponę premium BluEarth Winter V905.

BluEarth Winter V905 jest udoskonaloną wersją modelu W.drive V 905 i jest pierwszą oponą zimową Yokohamy, w której japońscy inżynierowie zastosowali ekologiczną technologię BluEarth, stworzoną z uwzględnieniem potrzeb środowiskowo-społecznych.

Opona BluEarth Winter V905 zgodnie z zapowiedzią producent zapewnia bezpieczną jazdę dzięki doskonałej przyczepności oraz bardzo dobrej trakcji na śniegu i oblodzonej drodze. W mieszance gumy wykorzystano składniki BluEarth, jak olejek pomarańczowy i mikrokrzemionkę, zwiększające jej elastyczność i powierzchnię styku z nawierzchnią. Dzięki temu skróceniu ulega droga hamowania. Dodatkowo, ulepszona mieszanka gumy pod bieżnikiem zwiększa sztywność opony i ogranicza straty energii, uzyskując mniejsze zużycie paliwa w trakcie zimowych podróży. Dla większości rozmiarów nowego modelu parametr oporów toczenia został podniesiony do poziomu C na etykiecie EU, co oznacza wyższą efektywność paliwową.

Dodatkowo ulepszona konstrukcja i zmaksymalizowany efekt krawędziowania YokohamyBluEarth Winter V905 gwarantuje stabilne prowadzenie podczas jazdy po ośnieżonej drodze. Pomaga w tym też agresywna rzeźba bieżnika, który „wgryza się” w nawierzchnię. Duża liczba głębokich i szerokich rowków skośnych i rozmieszczone pod różnym kątem rowki poprzeczne – zapewniają bardzo dobrą trakcję na śniegu podczas manewrów, takich jak skręcanie czy wychodzenie z poślizgu. Efektem zastosowanych rozwiązań konstrukcyjnych jest także doskonały drenaż. Gęsta sieć lameli – nacięć klocków bieżnika, skutecznie odprowadza wodę i pośniegowe błoto spod kół.

Opona oferowana jest w rozmiarach 15-22 cali i profilach 80-30.

Cena od 185,00 zł dla rozmiaru 195/65R15 i od 272,00 zł dla rozmiaru 205/55R16.

Podobne

Volkswagen chce zrezygnować z testów zderzeniowych

A przynajmniej ma pomysł na to, jak zastąpić tradycyjne crash testy. Dla producentów samochodów to bardzo droga impreza, dlatego VW wymyśliło inny sposób na sprawdzanie bezpieczeństwa. Czy słuszny? Nie trzeba nikomu mówić jak ważne są testy zderzeniowe. Pokazują wady konstrukcyjne pojazdów i sposób działania systemów bezpieczeństwa. Dla wielu oceny z crash testów są wyznacznikiem do…

Warszawski rynek biurowy rośnie w siłę

Choć wszystkie duże miasta w Polsce stawiają na intensywny rozwój powierzchni biurowych, to od lat absolutnym numerem jeden pozostaje Warszawa. W stolicy z roku na rok przybywa nowoczesnych biurowców, co jedynie umacnia jej pozycję i atrakcyjność biznesową nie tylko w kraju, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dowiedz się więcej o warszawskim rynku biurowym.…